Қаралды: «БНЕІТЕМІН»:
Педагогикалық кеңес мектеп директоры
Хаттама №__ ______________
«____» ______________2024ж
А.Ж Сыздыкова
«Айнакөл ауылының ЖОББ мектебі» КММ
педагог-психологының 2024-2025 жылдарға арналған
жұмыс жоспары
Мақсаты:
- Мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық орта құру және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
- Психологтарға көмекке уақтылы жүгінуді қалыптастыру (ата-аналар, оқушылар, мұғалімдер).
- Мұғалімдерге, оқушыларға және ата-аналарға психологиялық көмек көрсету арқылы педагогикалық мәдениетті арттыру;
- Мектептегі қызметкерлердің "эмоционалдыкүйіпқалуының" алдыналу.
- Оқушылардың жеке және зияткерлік дамуына, табысты әлеуметтенуіне жәрдемдесу.
- Психодиагностикалық, кеңес жүргізу, түзету-дамытушылық және әлеуметтік-диспетчерлікт бағыттар бойынша оқушылармен жұмыс;
- Оқушылар арасында өзін-өзі бұзатын мінез-құлықтың, қорқытудың, кибербуллингтің алдыналу.
№п/п |
Іс - шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Мақсатты топ
|
Орындау мерзімі |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
Орындау туралы белгі |
I. Диагностика |
|||||||
1
|
Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу |
"Психикалық күйлердің өзін-өзі бағалауы" (Айзенктің айтуы бойынша
|
5-9 сынып |
Қыркүйек |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
2
|
Құқық бұзушылықтың алдын алу (ТІ жөніндегі орынбасарымен бірлесіп) |
"Аяқталмаған сөйлем"әдістемесі |
5-9 сынып |
Қыркүйек |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
3 |
Мектептегі мазасыздық пен тұлғааралық қатынастарды диагностикалау |
Проективті әдістеме: "Жануарлар мектебі"
Филипстің мектептегі мазасыздық күйі
|
1 сынып
5сынып
|
Қыркүйек
Қыркүйек
|
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
4 |
Бейімделмеген оқушыларды анықтау диагностикасы |
Мектепке бейімделу тесті: "Градусник" әдісі, "Бояу" әдісі, "Күн, бұлт, жаңбыр" әдісі "Мектепте маған не ұнайды" әдістемесі |
1 сынып |
Қыркүйек |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
5
|
"Qabilet" сайтында 8-9 және 10-11 жастағы оқушылардың дарындылығын диагностикалау. |
Онлайн- қабілеттерді диагностикалау |
8-9 жас 10-11 жас |
Қазан |
Аналитикалық есеп |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 |
Оқушылардың жеке қасиеттерін диагностикалау |
Өзін-Өзі Бағалау "Баспалдақ" Т. Б. Марцинковская |
1 сынып |
қазан |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
Топтағы әлеуметтік мәртебе (отбасында және сыныпта) |
"Екі үй" И. Вандвик, П. Экблат
|
0-1 сыныптар |
қазан |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Мотивациялық саланы зерттеу |
"Оқу мотивациясы" сауалнамасы Карпова Г. А. |
5-8 сынып |
қазан |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Дезодаптацияланған балалармен мазасыздықты қайта диагностикалау |
Филипстің мектептегі мазасыздық күйі |
5 сынып |
Қараша |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Тұлғааралық қатынастарды диагностикалау |
Социометрия Дж.Морено |
5-7 сынып |
Қараша |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Оқушылардың отбасылық әл-ауқатын диагностикалау |
"Гүлдер бейнесіндегі отбасы" проективті әдістемесі |
2-6 сынып |
Желтоқсан |
Аналитикалықаңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
|
"Отбасылық социограмма"әдістемесі |
7-10 сынып |
Желтоқсан |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Кәсіби артықшылықтарды диагностикалау |
Дж.Холланд(ООП)Кәсіби артықшылықтар сауалнамасы |
7-10 сынып |
Қаңтар |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Кәсіби бағыттағы Диагностика |
"Профиль" әдістемесі (Г. в. Резапкинаның модификациясындағы А. Е. Голомстоктың" мүдделер картасы" |
7-8 сынып |
Қаңтар |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Темперамент диагностикасы |
Темперамент түрін анықтау. Т. Маталина бейімделу, Айзенк тест |
4-6 сынып |
Ақпан |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін диагностикалау |
Шығармашылық ойлау "сурет салу". "Аяқталмаған фигуралар"," қайталанатын фигуралар " П.Торренс (бейімделу Н. Б.Шумакова, е. и. Щебланова, н. п. Щербо) |
4-8 сынып |
Наурыз |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Түлектердің мазасыздығын диагностикалау |
Ч. Д. Спилбергердің жеке және ситуациялық мазасыздықты анықтау әдісі |
9 сынып |
Сәуір |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Бастауыш сынып оқушыларының қиялын, жадын, ойлауын диагностикалау |
Қиял, моторика Дьяченко О. М "фигураларды аяқтау". Есте сақтау "10 сөзді жаттау" А. Р. Лурия |
1-4 сынып |
Сәуір |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
|
Н.Г. Лусканованың "мектеп мотивациясының скринингі" |
4 сынып |
Сәуір |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Психикалық жағдайларды қайта диагностикалау |
Психикалық жағдайларды қайта диагностикалау |
7-10 сынып
|
Сәуір |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Мектепке психологиялық дайындықты диагностикалау |
Вицлак Г "Мектепте оқу қабілеті" |
Даярлық сынып |
Мамыр |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
Мектептегі жетілу диагностикасы |
"Мектептегі жетілудің индикативті сынағы" А. Керн-я. Йирасека |
Даярлық сынып |
Мамыр |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог
|
Папка №3 |
|
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы. |
|||||||
1 |
Орталық жүйке жүйесінің бейімделу функцияларын дамыту
|
Бейімделу ойындары, кинесиологиялық түзету жаттығулары |
0-1 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
Әзірлеме Сынып сағаты |
Педагог-психолог |
|
2 |
Тәуекел тобындағы оқушылармен жұмыс (диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша). |
Әңгімелер. Метафоралық ассоциативті карталармен, өнер техниктерімен жұмыс. "Білім алушылар арасында деструктивті / аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бағдарламасы" бойынша |
Тәуекел тобындағы оқушылар |
Қыркүйек |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог |
|
3 |
Мектептегі мазасыздықты, әлеуметтік бейімделуді түзету |
Бейімделу ойындары "Теремок" Ойыны |
5 сынып |
Қыркүйек |
Әзірлеме (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
|
4 |
Репродуктивті денсаулық туралы білімді анықтау |
Өмірлік басымдықтар, құндылықтар тақырыбында тренинг элементтерімен әңгімелесу |
8-9 сынып |
октябрь |
Әзірлеме (сынып сағаты) |
Педагог-психолог
|
Түзету сабағының хаттамасы |
5 |
Дарынды балалармен жұмыс. Әр түрлі мектеп пәндері бойынша логикалық ойлау мен эрудицияны дамыту |
|
5-7 сынып |
Жыл бойы |
Әзірлеме (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
6 |
"Мектеп өміріне Кіріспе" 1 сынып |
Дамыту сабағы |
оқушылар |
Жыл бойы Аптасына 1 рет |
Жеке жоспар бойынша |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
7 |
"Мектеп мотивациясын дамыту" 2, 3, 4 сыныптар |
Дамыту сабағы |
оқушылар |
Қазан |
Әзірлеме (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
8 |
«Өзіңді біл» 5 сынып |
Дамыту сабағы |
оқушылар |
Қазан |
Әзірлеме (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
9 |
"Менің мүмкіндіктерім" 7 сыныптар |
Дамыту сабағы |
оқушылар |
Қараша |
Әзірлеме (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
10 |
"Жеке гигиена" 8-9 сыныптар |
Дамыту сабағы |
оқушылар |
Желтоқсан |
Әзірлеме (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
11 |
"Өмірдегі сәттілік" 10 сынып |
Дамыту сабағы |
оқушылар |
Желтоқсан |
Әзірлеме (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
12 |
"Алда бізде жоғары сынып бар" 0, 4 сыныптар |
Дамыту сабағы |
оқушылар |
Сәуір |
Әзірлеме (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
13 |
|
Тренинги, психологиялық ойындар |
оқушылар |
Ай сайын Жеке жоспар бойынша
|
Кездесу хаттамалары |
Педагог-психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
III.Алдын алу және психологиялық білім беру. |
|||||||
1 |
ЕБҚЕ балалардың психологиялық ерекшеліктері |
Пед кеңес |
Мұғалімдер |
Қыркүйек |
Әзірлеме |
Психолог |
Жиналыс хаттамасы |
2 |
КДМ "Қарым-қа тынасты үйрену" |
Тренингтік сабақ |
5-6 сынып |
Қыркүйек |
Әзірлеме |
психолог |
Фотоотчёт |
3 |
"Бейімделу кезеңінің ерекшеліктері" (1,5, 10 сыныптар) |
Пед. консилиум |
Мұғалімдер |
қазан |
аңықтама |
Психолог, ТІБО |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
4 |
"Бейімделу кезеңінің ерекшеліктері" (1,5, 10 сыныптар) |
1 және 5 сынып ата-аналар жиналысы |
Родители |
қазан |
әзірлеме |
Психолог , кл.руководитель |
Ата-аналар жиналысының хаттамасы |
5 |
"Баланың дарындылығын дамыту шарттары" |
Ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу |
Родители |
қараша |
Әзірлеме |
Психолог |
Ата-аналар жиналысының хаттамасы |
6 |
КДМ «Менің отбасым» 1 |
Тренинг |
Бастауыш сынып ата-аналары |
желтоқсан |
Әзірлеме |
Психолог |
Ата-аналар жиналысының хаттамасы |
7 |
"Денсаулыққа саяхат" |
Тренингтік сабақ |
1-2 сынып |
желтоқсан |
Әзірлеме (Сынып сағаты) |
Психолог, классные руководители |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
8 |
«Мамандықтар әлемі» |
ойын |
3-4 сынып |
қараша |
Әзірлеме (сынып сағаты) |
Психолог, классные руководители |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
9 |
КДМ (2 тренинга) "Педагогтің кәсіби күйіп қалуының алдын алу" 1,2 |
Дамыту сабағы |
мұғалімдер |
желтоқсан Сәуір |
әзірлеме |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
10 |
КДМ «Біз біргеміз» 2 |
Тренинг |
Учащиеся 7 класса |
Декабрь |
Разработка (классный час) |
Педагог- психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
11 |
КДМ «Отбасы мен үшін…» 2 |
Тренинговое занятие |
5-6 сынып ата-аналар |
Желтоқсан |
Әзірлеме |
Педагог- психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
12 |
Оқу орындарының бейнероликтерімен танысу 9-11 сыныптар |
Видеопрезентация |
Учащиеся |
2 полу-ие |
Аңықтама (сынып сағаты)
|
Психолог, сынып жетекші |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
13 |
"Буллинг пен кибербуллингтің алдын алу" |
Пед совет |
Мұғалімдер |
Қаңтар |
Әзірлеме
|
Педагог-психолог |
Пед кеңес хаттамасы |
14 |
"Буллинг пен кибербуллингтің алдын алу" |
Дамыту сабағы |
6-9 сынып |
Қаңтар |
Әзірлеме сынып сағаты |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
15 |
Балалардың психологиялық ерекшеліктері Тәуекел топ |
Жиналыста сөз сойлеу |
Мұғалімдер |
Ақпан |
Аңықтама |
Психолог, ТІБО |
Жиналыс хаттамасы |
16 |
КДМ "Эмоционалды күйдің өзін-өзі реттеуі эмоциялардың алдын-алу ретінде.жану"3 |
Тренинг |
Мұғалімдер |
Ақпан |
Әзірлеме |
Психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
17 |
КДМ "Кірпіні қалай орналастыруға болады"3 |
Тренинг |
8 сынып |
Желтоқсан |
Әзірлеме сынып сағаты |
Педагог- психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
18 |
"Емтиханға дайындық бойынша практикалық кеңестер". |
|
Оқөушылар, ата-аналар |
Наурыз |
Аңықтама |
Психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
19 |
КДМ "Жасөспірімдерге тұлғаның мықты жақтарын дамытуға арналған Тренинг"4 |
Тренинг |
9 сынып |
Наурыз |
Әзірлеме |
Педагог- психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
20 |
"Жыныстық қол сұғылмаушылықтың алдын алу" |
Дамыту сабағы |
7-9 сынып |
Наурыз |
Әзірлеме |
Педагог-психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
21 |
"Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу" |
Дамыту сабағы |
7-9 сынып |
Сәуір |
Әзірлеме (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
22 |
КДМ (2 тренинг) "Сүйіспеншілікпен тәрбиелеу"3,4 |
Тренинги |
7-сынып ата-аналар 8 сынып ата-аналар |
Сәуір |
Әзірлеме |
Педагог- психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
23 |
"Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу" |
Ата-аналар жиналысы |
Ата-аналар |
Сәуір |
Әзірлеме |
Педагог-психолог |
Ата-аналар жиналысының хаттамасы |
24 |
"Болашақ бесінші сынып оқушыларының мектепке бейімделу ерекшеліктері" |
Ата-аналар жиналысы |
Ата-аналар |
Мамыр |
Аңықтама |
Психолог, завуч по ВР, классные руководители |
Ата-аналар жиналысының хаттамасы |
25 |
КДМ "Бұл әлем қандай керемет!»5 |
Тренинг |
3-4 сынып |
Мамыр |
Әзірлеме (сынып сағаты) |
Педагог- психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
26 |
КДМ «Біз біргеміз»5 |
Тренинг |
4 сынып ата-аналар |
Мамыр |
Әзірлеме |
Педагог- психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
27 |
Балаларға қатысты зорлық - зомбылықтың алдын алу - "отбасындағы зорлық-зомбылық жоқ" |
Жадынамалар |
Ата-аналар |
Жыл бойы |
Аңықтама |
Психолог, сынып жетекшілері, тәрбие ісі бойынша орынбасары |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
28 |
Оқушылардың автодеструктивті мінез-құлқының алдын алу |
Әңгімелер мен кездесулер |
Оқушылар |
Жыл бойы |
Кездесулерді әзірлеу |
Психолог |
Протокол |
29 |
КДМ (2 тренинг) "Күйіп қалудың алдын алуға арналған профилактикалық ойындар"4,5 |
Тренинг |
Мұғалімдер |
Мамыр |
Әзірлеме |
Педагог- психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
IV. Кеңес беру. |
|||||||
|
Диагностика нәтижелері бойынша топтық әңгімелер |
Әңгіме |
Оқушылар |
Жыл бойы |
Журналға тіркеу |
Психолог |
|
Диагностика нәтижелері бойынша жеке әңгімелер |
Әңгіме |
Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер |
Жыл бойы |
Журналға тіркеу |
Психолог |
Кеңес беру журналы |
|
Сұраныс бойынша кеңес беру. (оның ішінде ТТ) |
|
Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер |
Жыл бойы |
Журналға тіркеу |
Психолог |
Кеңес беру журналы |
|
V.Ұйымдастыру-әдістемелікжұмыс. Организационно-методическая работа |
|||||||
|
Психологиялық бағдарламаларды әзірлеу және ресімдеу |
Әдістемелік жұмыс |
Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер |
Маусым, тамыз, қыркүйек |
Бағдарламалар |
Психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
Құжаттамамен жұмыс Психологиялық сүйемелдеуді қажет ететін, тәрбиеленуі қиын суицидтік тәуекел тобының оқушылары бойынша деректер жинау. Сұраныс бойынша жұмысты өңдеу және жүргізу |
Ақпарат жинау |
Оқушылар |
Қыркүйек |
Психологиялық жеке карталар |
Педагог-психолог |
Папка № 5 |
|
Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік сүйемелдеу технологияларын меңгеру бойынша семинарлар, тренингтер мен консультациялар ұйымдастыру және өткізу
|
Әдістемелік жұмыс |
Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер |
Жыл бойы |
Есеп Анықтама |
Психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
|
|
Атқарылған жұмыстың нәтижелерін тіркеу |
Аңықтамалар |
Әкімшілік |
Күнделікті |
Журнал |
Психолог |
Педагог-психологтың бір жылдағы жұмысы туралы есеп |
Оқушылармен жыл бойы диагностикалық жұмыс жүргізуге рұқсат алу |
Ата - аналардың келісімі |
Оқушылардың ата-аналары |
Қыркүйек |
Қолхат |
Педагог-псиолог |
Папка № 6 |
|
Жұмыс жоспарын құру |
Жобалау |
Әкімшілік |
Маусым,тамыз |
Жоспар |
Психолог |
Жұмыс жоспары |
|
VI. Психологиялық қызметтің бір жылдағы қызметі туралы талдамалық есептер. |
|||||||
|
|
Талдау |
Әкімшілік |
Маусым |
Есеп |
Психолог |
Аналитикалық аңықтама |
|
|
Талдау |
Әкімшілік |
Маусым |
Есеп |
Психолог |
Аналитикалық аңықтама |
|
|
Талдау |
Әкімшілік |
Маусым |
Есеп |
Психолог |
Аналитикалық аңықтама |
Педагог-психолог: ___________