"Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы  бойынша білім бөлімі  Айнакөл ауылының жалпы орта  білім  беретін  мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная  школа села Айнаколь  отдела образования по Буландынскому району  управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2017-2018 оқу жылындағы жаратылыстану-математика пән бірлестігінің оңкүндік есебі

20.02.2018

2017-2018 оқу жылындағы

жаратылыстану-математика пән бірлестігінің 

оңкүндік есебі

 

06.02.-13.02. 2018 ж жаратылыстану –математикалық бағыттағы  мұғалімдердің пәндері бойынша оңкүндік

жоспарын өткізілді.

Тақырып: «Оқи алу, ойлау алу»

Тема : «Уметь читать, уметь мыслить»

 

Мақсаты:

1. Оқушылардың математика, химия, биология, георгафия

және физика сабақтарына деген қызығущылығын ояту арқылы, кітап мазмұнымен жұмыс

жасау;

2. Сабақта жаңа технология әдістерімен қолдана отырып,

оқушының біліктілгін дамыту

Міндеттері:

Мектептің өзекті тақырыптарын

басшылыққа ала отырып, бірлестік оқушылардың шығармашылық қалыптастыруға жағдай

жасау.

Пән апталықтарын, жаңашыл ашық

сабақтарды тиімді өткізіп тұру.

Пән мұғалімдері

мен  ата-аналар арасындағы байланысты нығайту.

Оқытудың тиімді әдістерін меңгеру

мақсатында педситуация, тренингтер өткізу, семинарларға, іскерлік ойындарға

қатысу.

Педагогикалық басылымдардағы озат

іс- тәжірибелерді талдау, оқып үйрену.

Бірлестік ұстаздарының тест

жинақтарын, оқу- әдістемелік құралдарын немесе авторлық бағдарламаларын

құрастырып, шығаруына ықпал ету.

 

                                                             

Оңкүндікдің  жоспары              

Тегі, аты

ФИО учителя

Сабақтың тақырыбы

тема урока

Пәні

предмет

Сынып

класс

Мерзімі

срок

1

Ургенишбаев Р.Т

«Оңдық

бөлшектерді көбейту»

математика

5 «А»

06.02

4 сабақ

2

Рахматулина Н.В

«Доказательство

эволюции»

биология,

георграфия

9 «Б»

07.02

3 урок

3

Куаншбекова З.Н

«Жүйке жүйесінің

бөлімдері»

биология

7 «А»

08.02

2 сабақ

4

Абдыкаримова А.А

«Күрделі туынды»

математика

10 «А»

12.02

3 сабақ

5

Кулмаганбетов С.Б

Бейсенбаева С.М

«Водород, его

свойства»

физика, химия

8 «Б»

08.02

6 урок

 

Апталықтың мақсаты мен міндеттері

нақтыланған соң, аптаның әр күні пән мұғалімдері ашық сабақтар өткізді.Әрине

бұл пән мұғалімдері тарапынан өте үлкен ізденіс пен шығармашылықты талап

етеді.Біздің пән бірлестігінің әр мүшесі осы талап үдесіне шыға біліп, өз

шығармашылықтары мен шеберліктерін көрсете білді.

 Атап айтсам: 5 «А» сынып оқушылармен

математика пәні мұғалімі Ургенишбаев Рахымжан Турсынбекович   сейсенбі

күні «Оңдық бөлшектерді көбейту» атты ашық сабақ өткізді. Бұл сабақта оқушыларға қызықты

логикалық тапсырмалар, шығармашылық тапсырмалар беру арқылы математикаға деген

қызығушылығын арттырып сайысты қызықты қылып өткізе білді.

Сабақтың жоспары:

Жұмбақ.

Бүтін менен бөлшекті,

Үтірменен айырған.

Әп-әдемі жазулар,

Айтыңдаршы, қандай сан? Ондық

бөлшек

 

 

Сабақ бойы оқушылар берілген тапсырманы

орындауда белсенділік көрсетті. Математикалық ойын “Білім сатысы”, “Кім

жылдам”, “Теңдеуді шешіп көр”, “Менің өмірімдегі математика” сияқты тапсырмалар

өз шешуін тапты. Жоспарлап келген жұмыс түрлері толығымен іске асты,  мақсатыма жетті деп ойлаймыз..

 Ал бейсенбі күні 7 «А» класс

оқушыларымен биология пәнінен  «Жүйке жұйесінің бөлімдері» -

тақырыбында Куаншбекова Зайра Нурымкашевна ашық сабақ өткізді. Пән мұғалімі

өзінің жастығына , Кембридж оқуын оқымағанына қарамастан жеті модуль тәсілін өз

бетінше жақсы меңгергендігін және сол тәсілдің элементтерін сабағында шебер

қолдана білді. Сабақтың жоспары:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

(оқушылармен

амандасу, жағымды оқу атмосферасын қалыптастыру).

Оқушылар бас

бармақтарымен көңіл- күйлерін көрсетеді.

1. Пәнге қатысты 

лексика мен терминология:

2.Жеке жұмыс:

Кестедегі

жануарлардың жүйке жүйесінің типтері мен өкілдерін сәйкестендір:

3.

Белсендіру сәті:

Видио  Жүйке жүйесі

4.Тәжірибе

жасау:

Оқушылар әр түрлі қызықты тапсырмалар орындап өздерінің білім деңгейлерін

көрсете білді.

Третьим уроков седьмого февраля  был открытый урок по биологии в 9 «Б» классе

«Доказательство эволюции» учетилем биологии Рахматулиной Наталии

Владимировны.

После постановки цели и задач урока, учитель

поставила проблемный вопрос : «В отличие от микроэволюции, макроэволюция

совершалась миллионы и миллиарды лет, человек не был её свидетелем. Как он мог

узнать пути развития живой природы? Какими фактами обладает современная наука,

доказывающая эволюционное происхождение органического мира?»

В течение урока наблюдалось активность учеников,

использовались парная , индивидуальная работа, поисковая- найди ответы заданий

по книге.

Ученики особенно заинтересованы  были

в задании для лаборатории «Биогеографы».

Целью, которого сформировать

умения использовать данные биогеографии для доказательства эволюции.

При изучении новой темы

учащиеся   частично-поисковым

методом  (работа с текстом учебника,

дополнительной информации) находили основные доказательства эволюции

органического мира. На следующем этапе урока  каждая пара представили свои доказательства

наук палеонтологии, эмбриологии, сравнительной анатомии, биогеографии. Во время самостоятельной работы  учитель  старалась оказать поддержку учащимся. Считаем,  что

учащиеся в основном справились со своей задачей. Главная цель урока :

умение  работать с текстом, находить

главное  реализовано частично.

Математика пәнінінің мұғалімі Абдыкаримова Алма

Алимжановна. 10-11 сынып аралығында «Күрделі туынды» атты дүйсенбісабақ өткізді.

Оқушылар «Туынды» тақырыбы туралы алған теориялық білімдерін практикада қолданып, ауызша, жазбаша

жұмыстарын жүргізе отырып білімдерін бекіті.Қызығушылығын арттыру үшін мұғалім барысында сабақтың әр кезеңінде әр

түрлі - әдіс тәсәлдермен өткізді.Оқушыларға жеке тапсырма берілді, дифференциалдау

формулалары  карточка таратылды.

Сабақ бойы оқушылар берілген тапсырманы орындауда белсенділік көрсетті.

Математикалық сауаттылық (ауызша), дифференциалдау

формулалары жазу (жеке   жұмысы),

деңгейлік тапсырмаларды орындау тактада А,В,С, ,Кестені толтырыңдар (Ұжымдык жұмыс ) ,   сияқты тапсырмалар өз шешуін тапты. Жоспарлап келген жұмыс түрлері

толығымен іске асты, ендеше мақсатыма жеттім деп ойлаймын. Оқушылар бағаланып, үйге тапсырма  берілді.

Рефлексияда

«Бес саусак»  әдіс  пайдаланылды.

 

В  четверг шестым уроком в 8 «Б»

классе  открытый урок провел учитель

химии Кулмаганбетов Султан Байгабулович на тему «Водрод, его свойства»

Своей целью урока было ииспользовать  технику смыслового

чтения – максимально точно и полно понять содержание текста, уловить все

детали и практически осмыслить извлеченную информацию.

Учитель использовал методы,

методические приёмы: беседа с учащимися, работа с

инструктивными картами и материалами слайдов, демонстрационный эксперимент,

частично-поисковый метод, тестирование, таксономия Блума.

Псиологичекий настрои был направлен на достижений

дерева успеха, где ученики стремились достищь до поставленной цели. Урок

состоял из:

1. Знание:  I группа А)“Паспорт” водорода

        II группа В) Физические свойства водорода

                                    С) Получение водорода

I группа 1) Взаимодействие

кислот с металлами:  

II группа 2) Взаимодействие активных металлов с водой:

2. Понимание: Мы-«близнецы» . У

нас одинаковые атомы , одинаковые протоны 

в ядре, но разные массы- кто мы? 

Ассосиация «близнецы»-это....

Изобразите с помощью фигур

изотопы водорода и дайте названия им

3. Применения.

I группа .А) Взаимодействие с металлами

  II группа .Б) Взаимодействие с неметаллами

4. Анализ. Практическая работа № 1: 

«Получение и  водорода »

   1. Обнаружение растворов кислот и щелочей с

помощью индикаторов

2. Получение водорода

двумя способами

В конце урока была

проведена рефлексия урока

 

06.02.-13.02. 2018 ж жаратылыстану –математикалық бағыттағы  мұғалімдердің пәндері бойынша оңкүндік

жоспары мақсатыма жеттім

деп ойлаймын

 

Бірлестік жетекшісі : Кулмаганбетов Султан

Байгабулович

 

Просмотров: 402


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст